Kilokiukuttelija

5.6.2014

Häikäilemätöntä tuotekehua

Tänään tuli mieleen yksi tuote, jota haluan aidosti kehua.
Ei, tämä ei ole maksettu puheenvuoro (I wish!), vaan kokemusperäistä tietoa. Ja minähän olen aina oikeassa.. :)

Sain muutamia vuosia sitten lahjaksi Detrian Natural Arbutin -pullollisen. (Huomasin muuten linkkiä ja kuvaa etsiessäni, että pullo on näköjään kokenut muodonmuutoksen ja faceliftin).
Itselläni on siis käytössä vielä tuo vanhan näköinen pullo.
Olen hyvin skeptinen aina kaikkien (kauneushoito)tuotteiden suhteen, enkä usko niiden yhtään vaikuttavan mihinkään.
Mutta koska olin saanut tuon pullon, käytin sitä sitten välillä.

Koska olen tällainen aurinkoahne, minulle tulee jo tällä iällä välillä maksaläiskiä kasvoihin (YÄK!).
Pari vuotta sitten minulle tuli otsaan molemmille puolille pieniä pisteitä, kuin Jadzia Daxin trill-pisteet konsanaan.
Käytin välillä tuotetta tehokkaammin ja välillä laiskemmin ja toissakesänä tajusin ällistyneenä, että otsassa ei ollut enää mitään läiskiä!!

Tänä kesänä aloitin auringon ahmimisen jo huhtikuussa ja sain toiseen poskeen (TUPLAYÄK!) aika ison läiskän. Nyt viisastuneena otin Arbutinin heti käyttöön ja nyt kesäkuun alussa läiskästä on enää aavistus jäljellä.

Eli pakko myöntää, tuo toimii! Harvoin niin voi todeta mistään tuotteesta, kun esim. ryppyvoiteet on sellaisia, joiden mahdollisen hyödyn tietää vasta sitten 139-vuotiaana, että tehosiko vai ei. Siksipä en siihin rahojani laita. 

2 kommenttia:

  1. Hei, tilasin heti kyseistä tuotetta, koska minullekin tulee maksaläiskiä otsaan ja muutenkin ihon sävy epätasainen poskista. Tykkään ottaa aurinkoa vähän liikaakin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiukan tyyris tuo on, mutta toimii, kunhan on kärsivällinen. Ei se huomenna niitä poista, mutta jossakin vaiheessa ne katoaa :-)

      Poista